Lodowce Patagoni - niezapomniane chwile














Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję .. tak Patagonia była wymarzoną włóczęgą od lat .. i przerosła moje oczekiwania

      Usuń
  2. bardzo dziękuję .. Patagonia jest zupełnie magicznym miejscem na Ziemi .. będę o niej pisał tutaj od czasu do czasu .. bardzo dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. A niech mnie! Obejrzałam - no i mam kolejne miejsce na liście marzeń do odwiedzenia! ;) Ta lista, powiem szczerze, powoli przysparza mnie o zawrót głowy... tyle miejsc, tak mało czasu, a jeszcze mniej możliwości ;))) ...ale powiedzmy, że dzięki Tobie - no prawie, prawie byłam w Patagonii ;D Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuj za odwiedziny .. Patagonia jest niesamowitym miejscem .. to też pewnien stan umysłu .. .jest daleko i kosztownie tam dojechać ale już na miejscu jest przystępnie byłem z namiotem na biwakach i w taniutkich hostalach .. a jedzenie jest świetne (np owocy morza w Chile) .. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. oglądam Twoje filmiki już któryś raz z kolei i za każdym razem nie mogę się napatrzeć... przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz