Kioto szepcze i zaprasza

Zazwyczaj unikam pisania tutaj o konkursach i promocjach. Ale Kioto jest mi tak bardzo bliskie sercu odkąd zupełnie zaczarowało mnie w kwietniu zeszłego roku kiedy dobry los pozwolił mi ujrzeć Sakura po raz pierwszy po wielu latach marzeń.

ANA Airlines jest obok Thai Airways moją ulubioną linią lotniczą i właśnie mają konkurs na FB z biletami w podróż do Kioto. Moża komuś z nas się powiedzie. Powodzenia. 




Tu poniżej to impresje kwietniowe z Kioto, ze świątyni buddyjskiej To-ji  na miejscu jeszcze z czasów Kobo-Daishi bardzo szanowanego i obdarzanego wielką czcią mnicha z VIII wieku. Ta pagoda jest najwyższą w Japoni.









Komentarze

  1. O matko, cudowne! Po prostu marzenie :) Spróbuję, a co mi tam, może się powiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i trzymam kciuki, że komuś z nas się powiedzie :^) .. pozdrawiam serdecznie .. podziwiałem Twoje zdjęcia ze Szkocji .. tęcza cudowna

      Usuń
  2. Czasem warto rzucić informację o wartych uwagi konkursach :) Ten z pewnością taki jest, tylko czy ktoś nie posiadający facebooka może w nim brać udział? :) Pozdrawiam :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, znalazłem też ten adres https://www.ana-cooljapan.com/ ale nie jestem pewien czy kieruje on w to samo miejsce i czy można wypełnić ankietę bez konta w facebook :^(

      Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję

      Usuń
  3. Wpradzie bilety do Japonii już mam, ale kto wie - może się skuszę na ten konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam, że Twoja podróż już nie długo .. zazdroszczę :^)

      wypełnienie ankiety konkursu na FB zajmuje mniej niż minutkę :^) .. jeszcze nic nidgy nie wygrałem w konkursach ale pomyślałem, że jak nie zagram to na pewno nie wygram :^)) .. na pewno są tysiące uczestników .. ANA Airlines całkiem często takie konkursy przeprowadza więc chyba warto odwiedzać ich stronę w internecie.. miałem okazję lecieć z nimi z LA do Tokio-Narita i naprawdę można sie oczarować :^) przez obsługę (oczywiście płci pięknej :^) ) .. cały czas proponują zieloną herbatkę i uśmiechają się .. także pod koniec lotu byłem jak jakiś zbiornik z hektolitrami zielonej herbaty :^)

      .. akurat w tym konkursie co jest bardzo ciekawe jest pobyt w jednym z ryokan w Kioto .. czyli w tradycyjnym pensjonacie z tradycyjnymi pokojami i tradycjmi herbaty i gejszami ją podającymi .. to wspaniałe przeżycie .. są zazwyczaj dużo droższe niż 'western style' hotele .. dla mnie w pojedynkę byłoby to trochę za rozrzutne .. ale doświadczyłem tradycji w klasztorze buddyjskim i też było fajnie inaczej ..

      życzę Wam niezapomnianej, inspirującej podróży

      Usuń
  4. Marzy mi sie podroz do Japonii ! :D
    moze kiedys...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę by już niedługo . Japonia jest niesamowita i bardzo inspirująca

      Usuń

Prześlij komentarz