Z cyklu Dzienniki Motocyklowe - teksańska wiosenka

Teksańska wiosenka to najpiękniejszy czas na wyprawy motocyklowe. Kwitnące całymi łanami przy drogach łubiny (znane tu jako 'bluebonnets' ) mają tak cudowną woń, która po prostu odurza motocyklistę w czasie jazdy.
A gdzie niegdzie są też i czerwone kwiatuszki znane tu jako 'Indian paintbrush'.  ... i jeszcze w wielu miejscach kwitnące drzewka

Chciałem tu w zdjeciach uchwycić choć troszkę klimatu teksańskej wiosny. Niestety trwa ona tylko kilka tygodni zanim upalne lato nadjedzie już na dobre.







a czasem można się natknąć na plantację lawendy choć czas jej kwitnienia jeszcze nie nadszedł ale już pachnie Prowansją 


.. ach i  te drzewka kwitnące i wabiące motyle










Komentarze

  1. nie mogę się napatrzeć, wspaniałe fotografie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :^)

      Usuń
  2. Ach Piotrze, u nas wlasnie snieg spadl ;)
    A wiosna przesliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i trzymam kciuki, że już niedługo zawita i do Ciebie i na pewno zostanie tam dużo dłużej niż u mnie :^)

      Usuń
  3. Piotrze, Piotrze... torturujesz nas rodaków takimi obrazkami! U nas wciąż przewaga śniegu :( Ale mówiąc już całkiem poważnie, dziękuję za taki kwiecisty akcent, cieszący oko chociaż wirtualnie :):) Piękne oblicze ma teksańska wiosna, szczególnie urocza wydaje się być nazwa "indian paintbrush", sama nie wiem czemu :) Pozdrawiam, zasiej trochę Wiosny i u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i najmocniej przepraszam za 'tortury' :^)) .. na pewno zawita i do Ciebie w Beskidy już niedługo i będzie przepięknie .. a i ja mam nadzieje na 'drugą' wiosnę kiedy dotrę do Krakowa na początku maja :^) .. pozdrawiam serdecznie :^)
      tak 'Indiańskie pędzeli' są piękne

      Usuń
  4. Pięknie, radośnie i wiosennie :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ... tak jest radośnie i kwietnie wokół .. zanim nadejdą upalne dni wiosenka tak raduje sobą tutaj :^) ... pozdrawiam serdecznie :^)

      Usuń
  5. A u mnie też wiosna! Zakwitły hiacynty i żonkile na parapecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to pięknie .. gdziekolwiek zawita zmiana pór roku jest pięknie .. także i na parapecie :^) .. pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Piekne, radosne fotografie:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :^)

      Usuń
  7. Piękna ta wiosna u Ciebie! Zazdroszczę, bo w Polsce nadal śnieg i zimno... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja będe już niedługo zazdrościł jak tutaj nadciągną upalne dni a w Polsce będzie piękna wiosna :^) ... pozdrawiam serdcznie :^)

      Usuń
  8. Piotrze dziękuję za ciekawostki o Snowdonii. Też o tym czytałam i nawet zastanawiałam się czy o tym nie wspomnieć na blogu. Nie wiem czemu tego nie zrobiłam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję, że opisałaś tak piękny rejon Walii .. nigdy tam nie miałem okazji dotrzeć ale teraz wiem, że może wybiorę się tam kiedyś na motocyklu .. tyle świata tak krótkie dni i krótkie lata :^) .. pozdrawiam serdecznie :^)

      Usuń
  9. ".. tyle świata tak krótkie dni i krótkie lata :^)" Piotrze korzystaj ile możesz!
    Cudowne fotografie, poprosimy więcej takich wiosennych tortur ;) Cieplej się robi i wiosna może szybciej zawita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło .. bardzo dziękuję i będę się starał :^) .. obiecuję, że będę już niedługo szukał wiosny w Hiszpani na El Camino de Santiago a potem i w naszej ukochanej Polsce gdzie będe przez kilka dni tak mam nadzieję kiedy wiosna już będzie w pełnej krasie w maju .. trzymam kciuki .. pozdrawiam serdecznie :^)

      Usuń
  10. Zamiast jechać na motorze wolałabym iść na własnych nogach i podziwiać cudowne widoki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dzikęjuę i ja też bardzo lubię wędrować ..niestety w Teksasie ze względu na odległości i brak przejść dla pieszych (wszyscy jeżdzą samochodami) jest to trudne i niebezpieczne .. ale już za parę tygodni wyruszam ponownie na El Camino de Santiago do Hiszpani i będę wędrować i fotografować .. trzymam kciuki by wiosenka była tam dla mnie łaskawa bo na razie to ulewy i powodzie w północno-wsch Hiszpani .. pozdrawiam serdecznie :^)

      Usuń
  11. Ale cudownie, zwlaszcza te niebieskie kwiaty z pierwszego i drugiego zdjecia- az mialabym ochote sie w nich zanurzyc !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :^) .. ja tak właśnie w nie się zanurzyłem kiedy fotografowałem .. ach jak one cudowne pachną .. pozdrawiam serdecznie :^)

      Usuń
  12. Czytając post i, przede wszystkim, oglądając zdjęcia, poczułam ciepłe promienie słońca i cudowną woń kwiatów... Jakże miłe uczucie podczas tej okropnej zimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękukę .. tak właśnie chciałem podarować troszkę zapachu i widoku teksańskiej wiosenki .. życzę dużo wiosennego słońca i pozdrawiam serdecznie :^)

      Usuń

Prześlij komentarz