Z cyklu dzienniki motocyklowe - wiosna

Dzisiaj przed godzinką o wschodzie słońca jechałem na motocyklu do pracy mknąc przez wzgórza i doliny w zachodniej części Austin.
To zawsze najpiękniejsze chwile mojego dnia. Wiosenne poranki są jeszcze chłodnawe, powietrze rześkie przez które można tak gnać i gnać. Zakręty jak zawsze dają gęsią skórkę emocji kiedy przechylam się by utrzymać równowagę i tak jakby niemalże płynąć zawieszonym w pochyleniu. Taka jazda daje niesamowite poczucie wolnośći, bezgraniczny nieboskłon nad głową i pęd powietrza. Czasem rozglądam się wokół na kierowców zamkniętych w pudłach swoich samochodów i myślę sobie 'gdybyście tylko wiedzieli jaka tu wolność na zewnątrz ...'

Gdzieś w myślach przez chwilkę wyobrażam sobię, że mknę na motocyklu przez bezkresną Australię wzdłuż Great Ocean Road, i dalej do Uluru, i Kata Tjuta. To zawsze było moje marzenie i jeśli los pozwoli już za jakiś czas spełni się.











Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. są piękne .. niestety potem jest biuro :^( .... pozdrawiam serdecznie :^)

      Usuń
  2. Ech, tylko pozazdrościć tak zaczętego dnia :)
    Życzę, aby marzenie spełniło się jak najszybciej :) Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję .. niestety po przyjeździe do biura czeka na mnie wszystko to co jest zaprzeczeniem tej jazdy na motocyklu :^)) .. pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Piękna droga do pracy! :) (ja mam szarą autostradę, z prawej beton, z lewej beton ;)), czasem jadę inną drogą i wtedy przez pola ;)).
    O Australii marzę, ale na mnie musi ona jeszcze trochę poczekać...
    Pozdrawiam!
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez pola dużo lepiej :^) .. jako motocyklista nie lubię autostrad .. czuję się jakoś osaczony (syndrom jak w 'Matrix' :^) )
      .. Byłem tylko przez kilka dni w Sydney i to służbowo i miałem tylko jeden dzień dla siebie ale poczułem powiew klimatu Australi choć troszkę jak z filmów Petera Weira .. 'The Last Wave' i 'Piknik pod Wiszącą Skałą' .. .pod skórką cywilizacji zachodniej .. tajemniczy kontynent i jego pierwotni mieszkańcy

      http://www.criterion.com/films/565-picnic-at-hanging-rock?q=autocomplete

      http://www.criterion.com/films/685-the-last-wave

      i teraz bardzo pragnę powrócić na takie jechanie motocyklem w bezkres kontynentu

      pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę

      Usuń
  4. Pola są świetne :) Ale co do autostrad, to zależy jakie i gdzie. Ta "moja" codzienna jest po prostu codzienna.
    Życzę Ci, aby Twoje marzenie się spełniło :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i życzę Ci wielu inspirujących podroży .. poczytałem Twego bloga i podziwiam Twoje podróże ..pozdrawiam serdecznie :^)

      Usuń
    2. Piotr, Tobie również :)
      Dziękuję za odwiedziny.
      O.

      Usuń

Prześlij komentarz