Letnie opowieści teksańskiej łąki











Komentarze

  1. To takie dziwne widziac kaktusowate rosliny po prostu na lace :)
    Powialo mi tu latem i az poczulam zapachy!
    Pozdrowienia z Paryza! Dzis jest Swieto Muzyki i wszedzie bedzie pelno duzo darmowych koncertow ... :))
    Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przczytałem o 'Robieniu Muzyki' w Paryżu .. ale fajnie
      bardzo ciepło pozdrawiam Niko i życzę pięknego lata

      Usuń
  2. Już po pierwszym zdjęciu widać, że to nie polska łąka... :)) Piękna! Byleby tylko nie rozłożyć piknikowego koca na kaktusie ;)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :^)) .. hihi . .teksańskie łączki nie za bardzo nadają się na pikniki .. poza kaktusami jest tu mnóstwo dużych dokuczliwych mrówek a i czasem wąż grzechotnik się pojawi .. czasem wpadłem na takowego biegając w terenie ..
      ja bardzo tęsknię za polską łąką .. ale włąśnie pomyślałem, że ta teksańska może wyglądać ciekawie inaczej

      Usuń
    2. słonecznie pozdrawiam Cie Iza i życzę Ci pięknego lata i wiele inspirujących wędrówek

      Usuń
  3. Piękne, nastrojowe zdjęcia! Zaskoczył mnie widok opuncji na tak bujnej łące bo sądziłam że lubią uboższą glebę i jakieś kamieniste nieużytki. We Włoszech można kupić jej owoce czy w USA również jest podobnie? Są nawet smaczne ale ja za nimi nie przepadałam z racji kłujących włosków co powodowało wiele zachodu z usuwaniem skórki a ja należę do osobników raczej leniwych w tym względzie.Pozdrowienia z Mazur przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczne pozdrowienia dla Mazur! :^) .. te teksańske łąki tylko sprawiają wrażenie bujnych :^) .. gleba jest tu bardzo uboga właściwie to bardzo cienka warstewka na skale. jest bardzo sucho a w lecie niemożebnie gorąco :^)) .. nawet nie wiedziałem o tych owocach .. teraz już wiem dziękuję pozdrawiam życzę powrotu do zdrowia i pięknego lata na Mazurach

      Usuń
    2. Tez zdziwily mnie te opuncje na lace, ale teraz rozumiem :)
      Kwiatow nigdy nie widzialam, bo w HIszpanii jestem regularnie, ale tylko w czasie, gdy sa owoce. Owoce pyszne, ale zabawy naprawde z tym sporo. raz poswiecilam chyba ze 2 godziny, zeby je dokladnie oczyscic i pieknie schlodzone i pokrojone podalam na stol -> poklulam wszystkich gosci ;)
      A zdjecia jak zwykle piekne!

      Usuń
    3. Kasia bardzo dziękuję za miłą wizytę i miłe słowa :^) .. jak fajnie, że jesteś :^) .. zawiodę Was niestety bo nawet nie wiedziałem, że są jadalne :^))
      słoneczne letnie pozdrowienia :^)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, jak dla mnie mają taki trochę "filmowy" nastrój! I te kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :^) .. tak właściwie to przypomina może łączkę z Westernu :^))
      pozdrawiam słonecznie i życzę Ci pięknego lata :^)

      Usuń
  5. Pięknie, kolorowo, dodaje enegrii ;) A że ja nieco oklapnięta jestem, więc tym bardziej doceniam siłę kolorów na Twoich zdjęciach.
    Dobrego weekendu!
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Droga Obieżyświatko. Przesyłam Ci wiele dobrych fal i dobrej energi :^))
      Życzę Ci pięknego ciepłego lata tzn tak do dwudziestku kilku stopni tak jak lubisz :^))

      Usuń
  6. Piekne zdjecia :) zawsze marzylam zeby pojachac do Ameryki, ale jakos ciagle mi nie po drodze :) mam nadziej zei tam kiedys dotre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłą wizytę i miłe słowa :^) Na pewno będziesz miała okazję Czy Stany czy Kanada są tak duże powierzchnią i mają tak wiele różnych twarzy, że czuję, że trzeba coś z nich wybrać bo doświadczyć głębiej.
      Zajrzałem na Twój wspaniały blog a tam bardzo klimatycznie!!
      Niesamowite bo z córką wybieram się do Tajlandi i też chcemy pojechać pociągiem do Chiang Mai lub na południe do Surat Thani (albo samolotem jeśli czas nas pogoni) i bardzo chcemy wpaść na jakąś naukę gotowania po tajsku bo uwielbiam.

      Słonecznie pozdrawiam w pierwszym dniu lata :^)

      Usuń
  7. A ja mam takie nietypowe pytanie :) Na kilku zdjęciach widać opuncje- czy masz może jakieś ciekawe przepisy kulinarne na tego kaktusa? Bardzo często widzę liście w sklepach, ale nie mam pojęcia co z nich zrobić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina bardzo dziękuję za miłą wizytę :^) .. przepraszam zawiodę Cię na całej lini .. nawet nie wiedziałem, że można z nich coś zrobić poza Tequila :^))
      słonecznie pozdrowienia dla Ciebie i dla Chicago bardzo lubię Chicago i mam wiele sentymentu .. często tam bywałem służbowo choć ostatnii nie miałem okazji .. może za jakiś czas :^)

      Usuń
  8. Jak czytam,że Teksas to czuję się jak w filmie. To takie nierzeczywiste,że można się komunikować siedząc choćby na dwóch krańcach świata i oglądać co jest na tym przeciwnym:) Łąka w sam raz do filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłą wizytę :^)) .. tak ta łączka to tak jakby z westernu z Johnem Wayne albo Greogrym Peckiem :^)) .. Czyż nie jest to wspaniałe, że dzieki blogom ja mogę obserwować Twoje wojaże .. i podziwiać Tosse de Mar choćby :^))
      słoneczne pozdrowienia :^)

      Usuń
  9. Jej, cudowne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze! Ja się trochę boję nadejścia lata :) W Sewilli znów będzie jak rozpalonym piekarniku!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuję za miłą wizytę i miłe słowa :^) .. Przypuszczam, że w Austin jest podobnie niemożebni gorąco jak w Sevilla albo jeszcze gorącej bo trzeba dodać wilgoć znad Zatoki Meksykańskiej :^) ..a Austin jest mnie więcej na podobniej szerokości geograficznej co Marrakesh :^)
      ale pamiętam jak słońce prażyło w Castilla y Leon w czerwcu rok temu kiedy szedłem pierwszą cześć El Camino .. noce i poranki były rześkie ale popołudniem słońce bardzo prażyło pielgrzyma :^)) .. tak jak tutaj na zdjęciu ... po prosty byłem beduinem :^))
      https://picasaweb.google.com/lh/photo/1QubIn3dcWmaVJxRZ443YdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

      pozdrawiam słonecznie :^)

      Usuń
  10. ależ ładnie i te wielkie kaktusy, bajka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłą wizytę i słonecznie pozdrawiam
      Twój blog zdjęcia i poezja są dla mnie inspiracją :^)

      Usuń
  11. Oj Piotrze, Piotrze...te Twoje zdjęcia tak na mnie działają, że mam ochotę ruszyć w świat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :^) .. prosze ruszaj w świat .. jeśli będziesz po tej stronie oceanu prosze daj znać :^) ... i ja muszę być w Drodze duszę się bez .. za dwa dni znów wyruszam ale inaczej tym razem :^)
      słoneczne pozdrowienia :^)

      Usuń
  12. Pierwsze zdjęcie jest przepiękne, co za różnorodność roślinek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :^) .. bardzo mi miło, że zaglądasz do peregrino ..

      Usuń

Prześlij komentarz