Peregrino spotyka Wagabundę na krańcach świata w Patagonii - prośba o wsparcie dla przyjaciela.

Droga Bl/łogosfero, 

Otrzymałem wiadomość od przyjaciela i pragnę Was prosić o wspomożenie.
Peregrino spotkał Wagabundę na krańcu świata w Patagonii na początku grudnia 2011.
Damian Wagabunda był na początku swojej niesamowitej podróży po Ameryce Południowej.
A Peregerino znalazł się w Patagonii po wielu latach marzeń i znalazł się tam w bardzo szczególnym momencie swego życia kiedy bardzo tęsknił za kimś bardzo daleko.

Spotkaliśmy się niezwykłym trafem losu rostawiając nasze namioty niedaleko siebie na Campamento Italiano w Parku Narodowym Torres del Paine w Patagonii w Chile i wędrowaliśmy potem razem do Valle Frances. A po krótkim pożegnaniu spotkaliśmy się ponownie już w Argentynie w Parku Narodowym  Los Glaciares i razem ujrzeliśmy dwa z najpiękniejszych szczytów na świecie Fitz Roy i Cerro Torre.

Damian to wspaniały, odważny wędrowiec, bardzo utalentowany fotograf i po prostu przyjaciel, na którym można polegać. Bardzo się cieszę, że dane mi było spotkać go tam na krańcach świata w Patagoni. Podziwiam jego odważną podróż po Ameryce Południowej. Prosze pomóżcie mu w promocji jego filmu o wyprawie. Bardzo Wam dziękuję. Tu przytaczam list od Damiana i adres zwiastunu jego filmu na YouTube a także troszke zdjęć z magicznej Patagonii.

"
Chciałem Was prosić o pomoc w promocji mojego filmu z wyprawy do Ameryki Południowej pt. "181". Otóż mam już praktycznie skończoną pierwszą 1,5-godzinną część filmu i przesyłam Wam link do trailera 
Wymarzyłem sobie, że za jakiś czas pójdę do szefa szefów telewizji z moim filmem i pokażę na YouTube'ie 1.000.000.000 odtworzeń zapowiedzi filmu, co sprawi, że telewizje będą się o niego biły 
Aby moje marzenie się ziściło musicie mi pomóc i rozprzestrzenić wśród swoich znajomych, a oni wśród swoich znajomych itd 
Dlatego proszę Was, abyście zaprosili do obejrzenia trailera w swój osobisty sposób - napisali, że Wasz przyjaciel, kolega, znajomy, asystent trenera, towarzysz podróży, czy kim tam jeszcze mógłbym dla Was być, zrobił film, o którym marzy by pojawił się w TV, a żeby tak się stało trailer musi obejrzeć miliard osób  No może troszkę mniej - ale nie dużo 
Jak spodoba Wam się trailer to mam nadzieję, że będziecie chcieli zobaczyć cały film  Więc pomóżcie życzliwi ludzie, abym mógł odbyć kolejną wyprawę... i kolejną... i kolejną... 
Kocham Was! Heja!

"

Tu poniżej Wagabunda i Peregrino w Parku Narodowym Los Glaciares w Argentynie z wyniosłym przepięknym szczytem Fitz Roy w tle.


Tu u podnóża jednego z najpiękniejszych szczytów na świecie Cerro Torre odpoczywaliśmy wygrzewając się w patagońskim słoneczku z widokiem na lodowiec.



Damian zrobił mi to jedno z najbardziej szczęśliwych zdjęć w moim życiu. Po wielu latach marzeń ujrzałem Cerro Torre i to z tak cudownie niebieskim tłem.



Razem za Damianem spędziliśmy też długie godziny u podnóża Fitz Roy w całej tej bieli i niebieskości.



To tu w Torres del Paine w Chile los sprawił, że spotkaliśmy się wędrując.


Słynne Los Cuernos (rogi) w Torres del Paine są majestatycznie przepiękne.


A o świcie kiedy słonko wstaje czasem udaje się ujrzeć trzy wieże Torres del Paine często spowite we mgle.


Patagonia to nie tylko przepiękne majestatyczne góry. Jej krajobraz został wyrzeźbiony przez lodowce. Do dziś zachwycają wędrowców. Lodowiec Gray potrafi zahipnotyzować swoim ponadczasowym pięknem. Spędziłem u jego stóp długie godziny.




Wspominam nasze pożegnanie Polaków w Patagoni. Peregrino musiał już powrócić do swego życia w Stanach a Wagabunda miał przed sobą długie miesiące niezwykłej przygody w drodze przez całą Amerykę Południową.



Komentarze

  1. Podziwiam ludzi, którzy spełniają swoje marzenia! Trailer obejrzałam i jestem pod wrażeniem :) I ta muzyka Sigura Rosa.. Ech :)) Tylko pozazdrościć tak wspaniałej wyprawy, choć to taka zazdrość zdrowa, pełna uznania :) To musi być niesamowite, spotkać rodaka na takim krańcu świata...! Zdjęcie, które Ci zrobił jest fantastyczne, wspaniale jest patrzyć na taką ludzką radość, i w dodatku w TAKICH plenerach... Fitz Roy i Cerro Torre prezentują się monumentalnie, cudowne! Jednak to Natura jest najlepszym architektem na świecie :)
    Trailer oczywiście polecę u siebie na blogu w następnym poście!

    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza bardzo dziękuję :^) Twoje komentarze są zawsze inspirujące. i ja myślę, że zwiastun filmu Damiana jest wspaniały a cały film będzie ucztą dla wędrowców. Patagonia to było moje marzenie od tak wielu lat jeszcze jak dorastałem na Mazowszu. Widziałem Cerro Torre i Fitz Roy i Torres del Paine tylko na zdjęciach przez lata. Tak Przyroda jest wspaniała i tak nam wiele daje ale niestety czasem zapominamy ją szanować.

      Bardzo dziękuję za wzmiankę o filmie. Twój blog ma wielu czytelników i wędrowców i podróżników.

      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
    2. Piotrze, mam jedno pytanie :) Czy mogę do umieszczonego na blogu trailera filmu dołączyć również zacytowany przez Ciebie fragment listu Damiana?

      Usuń
    3. Tu TEN Damian ;) Dziękuję za pomoc i oczywiście możesz umieścić moją wiadomość ;)
      W razie, jakbyś chciała więcej informacji to na fanpejdżu (https://www.facebook.com/film181) zamieszczam jakieś teksty czy wywiady ;)
      Ściskam! :)

      Usuń
  2. piekni ludzie w pieknych miejscach...............ja niesety mam blokade i po wlaczeniu filmiku widze tylko informacje o blokadzie,wielka szkoda:( (filmik z linku tez jest zablokowany)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eewelin bardzo dziękuję za miłe słowa :^) Przykro mi, że nie możesz odtworzyć zwiastuna filmu u Ciebie. Nie wiem czy to może jest jedno z ustawień na kraj odbioru lub być może to był chwilowy problem.
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
    2. to wlasnie jest jedno z ustawien na kraj,jest mi smutno bo wiekszosc tego co chcialabym zobaczyc jest zablokowane

      Usuń
    3. A w jakim kraju chciałaś oglądać? W Niemczech?
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    4. Eewelin .. być może ta informacja jak ominąć blokadę kraju pomoże

      http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,11712574,ProxTube___sposob_na_ominiecie_blokady_regionalnej.html

      przykro mi, że nie możesz oglądać

      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  3. Przepiekne zdjecia, zapieraja dech w piersiach!
    Trailerem podzielilam sie juz na fb, trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję :^) Twoje odwiedziny u peregrino są zawszs bardzo mile widziane :^)
      Jesteś wspaniała, że podzieliłaś się zwiastunem filmu .. no i tak w ogóle jesteś wspaniała .. :^)

      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  4. Dziękuję Ci drogi Piotrze! Jesteś wspaniały i dziękuję Bogu, że postawił mi Ciebie w czasie mojej wędrówki na drodze, bym mógł z Tobą przebyć jej część :) Nasze spotkanie było tak niesamowicie zaskakujące! Jakbyś nie był tak dobrym i otwartym człowiekiem to zapewne minęlibyśmy się - a tak oto rozstawiałem sobie właśnie namiot, obok rozstawiał swój namiot Uwe z Niemiec, który wędrował ze mną kilka dni, podchodzi wysoki blondyn i mówi po angielsku: Hello, where are you from? Uwe odpowiada: I'm from Germany, and he's from Poland, w tym momencie Piotr wręcz krzyczy z radości spotkania rodaka "Dzień dobry!!!" :D I tak się rozpoczęło około 1,5 tygodnia wspólnego wędrowania, wspólnych rozmów. Piotr tak mnie uradował dzieląc się swoimi słodkościami ;D
    To był Boży czas Piotrze! Dziękuję! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damianie bardzo dziękuję za miłe odwiedziny u Peregrino. Twój zwiastun filmu jest wspaniały, zdjęcia fantastyczne. To było piękne to nasze zupełnie niespodziewane spotkanie w Patagonii.
      A ja przede wszystkim cieszę, że że Twój Anioł Stróż nad Tobą czuwał w wędrówce w nieznane bo my wiemy, że nie zawsze jest różowo tam w wędrówce tak daleko od domu :^)

      bardzp ciepło pozdrawiam :^) i życzę miliarda widzów

      Usuń
  5. Nieziemskie widoki. Ten lodowiec jakby fotomontaż. Film obejrzę tyle razy ile tylko się da ,tylko niech mnie głowa przestanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Maszko bardzo dziękuję za miłe odwiedziny i miłe słowa.
      nawet nie mam pojęcia jak zabrac sie do fotomontażu. Patagonia jest cudowna i tak wiele tematów do sdjęć.
      barzdo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  6. Boże jakie wspaniałe zdjęcia. Jestem na prawdę oczarowana. Piękne miejsce, a fotografie przecudowne. Zakochałam się w nich. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i dziękuję za miłe odwiedziny. To przyroda Patagoni jest tak bardzo niezwykła -zdjęcia oddają jedynie jej namiastkę
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  7. Podziwiam! Chętnie udostępnię zwiastun filmu i wierzę, że marzenie Damiana się spełni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wspaniała .. bardzo dziękuję za pomoc :^) .. przed chwilką oglądałem cudowne zdjęcia ze Szkocji na Twoim blogu ..

      bardzo ciepło pozdrawiam Cię

      Usuń
  8. Myślę, że to co Damian pokazuje to jest marzenie wielu, może prawie wszystkich (?), tylko tak niewielu ma szansę (odwagę? chęć?) je spełnić. Już choćby dlatego warto ten trailer promować! Poza tym cóż, zdjęcia są naprawdę piękne, muzyka idealnie dobrana, miejsca fascynujące, a ludzie sympatyczni. Co mnie jednak najbardziej przykuwa to to, że Damian wygląda na bardzo miłą osobę. A z innej strony, trochę mu zazdroszczę, że mógł Cię spotkać i razem z Tobą wędrować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaro bardzo dziękuję za zawsze miłe odwiedziny i inspirujące słowa. Tak zaświadczam, że Damian to ktoś z kim można wybrać się w najdalszą podróż - bardzo miły i odważny.
      Podróż niesamowita tak wiele krajobrazów, ludzi, i zdarzeń, Było wspaniale tam spotkać Damiana Myślałem o nim często po naszym pożegnaniu Polaków w Patagoni (och jej jak ja chciałem dalej wędrować ale nie miałem takiego wyboru .. jeszcze nie :^) )
      bardzo dziękuję za miłe słowa i bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  9. No rozplynelam sie;) Wspaniale marzenia, przepiekne zdjecia i jak tu nie pomoc;)
    Mam nadzieje, ze bede miala okazje ogladnac caly film:) A takich wlasnie filmow brakuje
    w naszej polskiej telewizji:( Brakuje mi takiego polskiego programu ARTE:)
    Dlatego trzymam kciuki z calej sily! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga 'podróże słodkie' bardzo Ci dziękuję ! Tak mam nadzieję, że obejrzymy film jak najszybciej. Bardzo CI dziękuję za pomoc i bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  10. Pięknie! :)
    I jak dla mnie sentymentalnie (przypomniała mi się moja wyprawa...)
    Promocja jak najbardziej wskazana :)
    Pozdrawiam i miłego weekendu!
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Obieżyświatko bardzo dziękuję za pomoc! Tak pamiętam o Twojej wyprawie rowerowej w tamte rejony.
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  11. Zdjęcia są po prostu niesamowite! To musiały być wspaniałe chwile...Widziałam zajawkę filmu Wagabundy (pozdrawiam!) zapowiada się bardzo interesująco. W najbliższych dniach spróbuję zamieścić gadżet z odnośnikiem na moim blogu. Czuwaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Sukienko w Kropki bardzo dziękuję za pomoc! i za miłe słowa. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  12. Takie spotkania mają w sobie magię. Zaczarowane to Wasze spotkanie i podróż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję.. To spotkanie tam na krańcach świata było zupełnie niezwykłe i myślę, że pomogło i mi i Damianowi w jakiś sposób :^)
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  13. Przepiękne miejsce, ten wschód, nie wiem czemu przypomniała mi się wyprawa mojego Taty na Elbrus...
    a na zapowiedź filmu zaglądam i damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję .. bardzo pragnę by film Damiana był obejrzany przez jak najwięcej ludzi i jeśli los pozwoli dał mu środki na następną wyprawę.
      To wspaniale z Elbrusem .. ta nasza wyprawa do Torres del Paine to dużo skromniejsze wysokości i nieporównanie mniejsze nibezpieczeństwo czy wysiłek
      pozdrawiam słonecznie :^)

      Usuń
  14. Niesamowite! czekam z niecierpliwością na pełną wersję.
    za muzykę masz u mnie wielkiego plusa.
    pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne zdjęcia, wspaniała historia, film mnie wzrusza, wsiperam, o marzenia warto, trzeba walczyc, coś pieknego!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! i bardzo Ci dziękuję za pomoc .. wspaniale .. jest mi bardzo miło

      Usuń
  16. Wrzuciłam na FB i mam nadzieję, że chłopakowi uda się zrealizować marzenie, bo jest na dobrej drodze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za pomoc i bardzo ciepło pozdrawiam ! :^)

      Usuń
  17. Dech zapiera!
    Nie tylko film, ale odwaga, spełnianie marzeń, a także Twoje zdjęcia i fajna, męska przyjaźń.
    Film udostępnię, z najlepszymi życzeniami, ale jako samozwańczy 'badacz' (lub raczej obserwator) blogosfery i mediów społecznościowych powiem przekornie, że ... z miliardem wyświetleń to nie będzie trzeba szukać pomocy telewizji. Niejeden specjalista mówi, że zarabianie na YouTube ma większą przyszłość niż telewizja :)
    A może też mieć większą, bo międzynarodową, siłę rażenia.
    Choć rozumiem prestiż.
    To się jednak zmienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tą notkę. Bardzo wiele dla mnie znaczy. Zgadzam się z Tobą w sprawie mediów społecznościowych .. ale jest coś w nich co mnie zawsze zastanawia (no może nie po prostu potwierdza to co mnie niepokoi) .. filmiki ukazujące jakieś skandalizujące czy negatywne historie rozprzestrzeniają sie tysiące razy szybciej niż pozytywne historie :^))

      słoneczne pozdrowienia :^)

      Usuń
  18. Dziękuję za pomoc Tobie, Piotrze i Twoim internetowym przyjaciołom !!!
    Jesteście kochani!
    Ściskam!
    Damian Wolf Wagabunda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damianie trzymam kciuki za film i za następne Twoje wędrówki . .bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  19. Jestem oczarowana zdjęciami! Są.... zapierające dech w piersiach. Nie potrafię sobie wyobrazić widoku "na żywo", ekcytacji, podniecenia i... szoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Alessa .. Patagonia jest niesamowita i przepiękna .. bardzo warto tam powędrować
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. bardzo fajny Wagabunda .. bardzo dziękuję Aniu i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń

Prześlij komentarz