Słoneczne życzenia pięknego lata

Droga Bl/łogosfero. Przesyłam Wam słoneczne życzenia pięknego i uśmiechniętego lata. Takiego w kolorach i woni lawendy. Ta lawenda tutaj jest raczej skromna i daleko jej do tej z Prowansji ale pachnie przepięknie i bardzo cieszy oko i duszę i przynosi uśmiech.



I wszędobylskie pszczoły uwielbiają woń laewndy ...



A wśród lawendy znalazłem też moją najstarszą córkę Nathalię z jej nieodłącznym telefonem :^) 



Słoneczne letnie pozdrowienia z Hill Country w Teksasie ....


Komentarze

  1. może w mniejszej ilości, ale jej olejki eteryczne relaksują tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak .. bardzo dziękuję za miłą wizytę :^)

      Usuń
  2. Uwielbiam lawendę :) A jednym z moich marzen jest znalezienie sie wlasnie na takim niekonczacym sie polu lawendowym w Prowansji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe odwiedzin :^) .. i ja także bardzo pragnę zobaczyć kiedyś takie pole lawendowe w Prowansji .. byłem tam już kiedyś ale już po okresie kwitnienia ..
      a Ty masz dużo bliżej .. jeden lot do Nicei

      Usuń
  3. Jaki tata, taka cora, tylko ze ona biega za lawenda z komorka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :^)) .. haha .. tak dokładnie .. dziękuję Kasiu za miłe odwiedziny fajnie, że jesteś z powrotem :^)

      Usuń
  4. Uwielbiam lawendę i Twoje letnie życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak u Ciebie pięknie! W Chicago dziś mieliśmy "piękną" letnią burzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słoneczne pozdrowienia dla Ciebie i dla Chicago .. mam wiele sentymentu do Chicago i odwiedzam je dosyć często służbowo :^)

      Usuń
  6. Zaoachniało rozgrzaną w słońcu lawendą..
    Córa....śliczna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia, bardzo dziękuję za miłe odwiedziny i za miłe słowa :^) .. tak lawenda pachnie cudownie .. słonecznie pozdrawiam :^)

      Usuń
  7. czuć lato :)
    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania Bardzo dziękuję i słonecznie pozdrawiam .. właśnie przed chwilką podziwiałem zachody słońca u Ciebie :^)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  9. Aaale piękne zdjęcia! I ja uwielbiam zapach lawendy :))
    Wspaniałego lata Piotrze, serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza bardzo mi miło :^) .. słoneczne pozdrowienia dla Ciebie i życzę Ci pięknego lata w Twojej tak bardzo malowniczej okolicy :^)

      Usuń
  10. Och, właśnie sobie przypomniałam, że od kilku miesięcy mam w domu nasiona lawendy. Ciągle jednak nie mogę się zebrać i ich posadzić. Bardzo bym chciała, żeby u mnie na balkonie tak pięknie pachniało:) Muszę tylko doczytać, czy jest szansa, że przetrwają, gdy posieję w takim terminie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, bardzo dziękuję za miłą wizytę .. niestety strasznie ciemna masa ze mnie w sprawach ogrodniczych .. nie mam pojęcia kiedy powinno się je posiać :^)) .. słoneczna pozdrowienia dla Ciebie

      Usuń
  11. Dziękuję za lawendę i TAKI uśmiech. I pozdrawiam ze starodawnego świętokrzyskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rado, bardzo dziękuję za miłą wizytę. Słoneczne pozdrowienia dla Ciebie i dla pięknej ziemi świetokrzyskiej :^)

      Usuń
  12. Serdecznie dziękujemy.Jesteś niezwykle hojny. Lawendę uwielbiam ponad wszystko, więc uraczyłeś mnie bez reszty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Milady bardzo dziękuję za miłe odwiedziny :^) i ja uwielbiam lawendę i wiele bym dał by znaleźć się w Prowansji na początku lipca kiedy kwietnie po horyzont ...
      słonecznie pozdrawiam :^)

      Usuń
  13. Lawendy nigdy za wiele:) Dziekujemy za letnie, lawendowe pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słonecznie pozdrawiam :^) i dziękuje za zawsze miłe odwiedziny :^)

      Usuń
  14. Lubie zapach Lawendy. Innym to przypomina woń łazienkowa, ale dla mnie jest inspirujący. :)
    Podbarwiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słonecznie pozdrawiam .. i dziękuję za miłą wizytę :^)
      często zaglądam do Ciebie Kris bo piękne ukazjuesz Polskę a ja jestem nieuleczalny nostalgik :^)

      Usuń
  15. Ależ piękności tu u Ciebie... :) Nathalia zapewne również dokumentuje lawendę lub nawet dzieli się "na żywo" jej pięknym wizerunkiem z tłumem absztyfikantów na twitterze ;) Ja tęsknię za lawendowymi polami, boję się, że w tym roku pojawię się dopiero po zbiorach. Dlatego wkleję Ci moje letnie reminiscencje https://rozcinampomarancze.wordpress.com/2011/07/19/lawendowe-pola/
    Pozdrawiam prowansalsko;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaro ...bardzo dziękuję za zawsze miłe odwiedziny :^) ... jesteś zupełnie na czasie :^) tak dokładnie Nata chyba już myśli w 128 znakach twittera :^)) .. acha melduję, że musiałem zapytać 'wujka Gugla' :^) co zacz absztyfikant :^)) .. a więc z tego co wiem jest to na razie liczba pojedyńcza i jest 'complicated' :^) .. częściowo chyba czas spędzony z tatą ma służyć męskiej intepretacji 'zdarzeń' ale ja jestem romantyk z dalekiego kraju z dawnych czasów więc raczej zupełnie bezużyteczny w poradach :^)) .
      Twoja notka z La Drome jest tak piękna, że aż zaniemówłem ... bardzo pragnę tam kiedyś być na początku lipca .. słoneczne pozdrowienia :^) i życzenia wielu inspiracji :^)

      Usuń
    2. Ukłony Piotrze, może się spotkamy tam kiedyś :) Są takie czasy, kiedy wszystko jest "complicated" i to jest nawet miłe i twórcze więc wszystkiego dobrego dla Naty!
      czara

      Usuń
    3. Czaro wiele ciepłych uśmiechów i ukłonów .. wiem tak musi być :^) ... pamiętam moje czasy 'complicated' które nadeszły nieco późno ale przez to z siłą huraganu :^) a potem 'uncompliacted' i teraz znowu 'complicated' i 'znowu życie zatoczyło niesamowitą pętlę' .. tak musi być :^) .. tylko teraz jest to tak, że do swego życia dochodza życia córek ich radości i smutki są częścią mnie ale przez to moje własne 'complicated' nigdy już nie będzie huraganem :^)
      bardzo dziękuję za dobre życznie dla Naty . .wiele dla mnie znaczą .. słoneczne pozdrowienia :^)

      Usuń
  16. Bardzo lubię lawendowe fotki. Widzę, że mam co oglądać na blogu i na pewno zajrzę nie raz! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłą wizytę :^) i ja będę Ciebie odwiedzać :^) słoneczne pozdrowienia :^)

      Usuń
  17. pośród lawendy mogłabym się położyć na wieki i bez końca delektować się jej rześkim zapachem... - nie ma jak to odrobina patosu z rana ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem dobrze mi z patosem :^) .. słoneczne pozdrowienia :^) i wiele lawendowych snów :^)

      Usuń
    2. dopiero dziś zauważyłam, dwa razy opublikowałam ten sam komentarz
      no cóż... patos to patos- czyli na całego
      :))

      Usuń
    3. droga Natko .. Twoje wizyty tu są tak mi miłe, że ja się tylko ucieszyłem podwójnie :^))

      Usuń
  18. pośród lawendy mogłabym się położyć na wieki i bez końca delektować się jej rześkim zapachem... - nie ma jak to odrobina patosu z rana ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia znów - aż prawie czuć zapach lawendy przez ekran komputera! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miła słowa :^) spoglądam na lawendę na ekranie i bardzo pomaga przetrwać jakoś :^) słoneczne pozdrowienia :^)

      Usuń
  20. Pięknego, podróżniczego, lawendowego lata! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigato gozaimas .. takie z niskim ukłonem :^)) .. i ja życzę Ci wielu inspracji w podróży i w kuchni .. Twoje zdjęcia i notki są zawsze inspiracją dla mnie :^)

      Usuń
    2. Miło mi to słyszeć. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  21. Piękne te lawendowe pola:)
    Bardzo miły blog, będę go odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angie .. bardzo dziękuję za miłe odwiedziny :^) przypomniałaś mi o Once a teraz mam w głowie piosenki z filmu .. piękne wspomnienie mojego Once :^) .. słoneczne pozdrowienia :^)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  23. prawie poczułam zapach lawendy, chyba oficjanie rozpoczołeś letni sezon!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Campanule bardzo Ci dziękuję z miłą wizytę .. jestem wielbicielem Twego blogu i poezji i zdjęć na nim .. pozdrawiam letnie i słonecznie :^)

      Usuń
  24. Cudowne pola lawendy. Ależ ta Twoja Nathalia piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :^) ... powiem Nacie . . bardzo się ucieszy :^) pozdrawiam lawendowo i bardzo ciepło :^)

      Usuń

Prześlij komentarz