Bardzo smutna wiadomość z Santiago de Compostela

Niestety bardzo smutna wiadomość z Santiago de Compostela gdzie wydarzyła się katastrofa kolejowa w przededniu święta Św. Jakuba Apostoła. Na ten dzień przybywa do Santiago de Compostela najwięcej pielgrzymów z El Camino de Santiago i odwiedzających. Wiadmości do tej pory mówią o 35 zabitych i 50 rannych ..Al menos 35 muertos y 50 heridos ..  .. Niestety potem liczba ofiar wzrosła do 78 zabitych to straszna tragedia.. Najgłębsze wyrazy współczucia .. Santiago de Compostela i Galicja są bardzo bliskie memu sercu.


Komentarze

  1. Oglądałam w naszej telewizji. Jest to straszna wiadomość.Współczuję Rodzinom tych, którzy zginęli w katastrofie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Giga. Jestem przybity. Santiago tak wiele dla mnie znaczy

      Usuń
  2. Liczba ofiar rośnie już 69 osób....przerażające i bardzo smutne
    Tyle ostatnio o tym miejscu rozmawialiśmy
    Też od rana siedzę zszokowana i przerażona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Julio , tak niestety już 80 ofiar i wiele rannych
      Jestem przygnębiony

      Usuń
  3. Dowiaduję się od Ciebie...bardzo smutna wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kazda katastrofa jest tragedia! Wyrazy wspolczocia dla wszystkich rodzin, ktore stracily swoich bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze ale tragedia. Tez dowiaduje sie dopiero od ciebie. Ogromne wyrazy wspolczucia dla rodzin ofiar. Miejmy nadzieje ze ich liczba juz sie nie powiekszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję .. Niestety już 80 ofiar ..

      Usuń
  6. kurcze :( smutna wiadomosc na nowo zawitala w Hiszpanskie media- miejmy nadzieje, ze wyciagna z tego wnioski
    a mi nasowa siejeszcze jedna mysl, taka ze nigdy nie znamy dnia, ani godziny, a pewnych rzeczy nie da sie uniknac, ani przewidziec :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze myśli dla Hiszpani i dla Galicji .. Santiago de Compostela jest mi tak bardzo bliskie w sercu .. Bardzo Ci dziekuję Justyno

      Usuń
  7. Oj, ja ostatnio jestem nieco na bakier z mediami, tv prawie nie włączam, radia też nie bo słucham swojej muzyki, w internecie jestem tylko wtedy, gdy zaglądam na blogosferę... więc dowiaduje się o tej smutnej tragedii od Ciebie :( Domyślam się, że szczególnie Cię poruszyła... Nie ma mniejszych i większych tragedii. Tragedia to Tragedia, każda jest wstrząsająca ;/

    Pozdrawiam serdecznie Piotrze!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Iza .. taka straszne tragedia w miejscu tak bliskim pielgrzymom
      ja też oglądam telewizji i rzadko słucham radia . tylko Trójki albo ChiliZet przez internet a ta wiadomość dotarła do mnie przez stronę pielgrzymów El Camino w internecie

      Usuń
  8. Ja rowniez slyszalam w telewizji...Wyrazy wspolczucia, a tymbardziej wieksze, ze jestes zwiazany z tym miejscem... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuję Agnieszko.. tak jestem przybity tą wiadomością

      Usuń

Prześlij komentarz