Rok wędrowca ...

Rozpoczynam rok wędrowca czytając z zapartym tchem opisy wędrówek z plecakiem wśród najpiękniejszych krajobrazów na świecie. Tak wiele przede mną, że może nie wystarczyć lat. Jedną z wędrówek - do Torres del Paine mam już za sobą dwa lat temu i napiszę o niej wkrótce.



A przede mną jeszcze wiele miesięcy przygotowań do wędrówki na wysokościach, na które jeszcze nie było mi dane dotrzeć do tej pory. W tym roku przede mną Indie i Nepal i pętla wokół Annapurny. Jestem pod wielkim wrażeniem tej wyprawy i wyruszając samotnie jak zawsze mam troszkę stracha ale wiem już z doświadczenia, że ten strach to ma tylko wielkie oczy i już na miejscu będę spokojny :^)

Życzę Wam inspirujących wędrówek na Waszej Drodze w Nowym Roku i zawsze bezpiecznych i szczęśliwych powrotów.



Komentarze

  1. Piotrze...trzymam kciuki za wszystkie twoje przyszłe wyprawy.
    Trochę zazdroszczę, ale przede wszystkim podziwiam. Podziwiam Twoją odwagę.
    Nie odważyłabym się wyruszyć w samotną podróż. Ale ja jestem strachulcem :))))
    Buziak na Nowy Rok :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Julio ~~~~~~~~~~~~ :^)
      ja także mam zawsze stracha przed samotną wędrówką ale wiem, że przejdzie a doświadczenie będzię niezapomnianie :^)
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  2. Piotrze, cudowna wyprawa przed toba :) na pewno spotkasz wielu wspanialych wedrowcow i bedzie ci razniej :) trzymam kciuki, zeby wszystko poszlo po twojej mysli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :^) .. tak dokładnie jest .. spotykanie innych wędrowców w drodze jest niezapomnienie
      serdecznie życzę Wam wspaniałej podroży do Peru i Boliwii
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  3. Indie, marzenie moje... Może kiedyś, jeszcze nawet nie jestem gotowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Droga Migafko .. dla mnie to będzie tylko troszkę Indii .. Bodh Gaya związana z Buddą
      i ja pewnie nie jestem gotowy ale idę :^)

      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  4. Pętla wokół Annapurny... Ale cudowna wędrówka przed Tobą :) Życzę, aby wszystkie plany wypaliły w 100 % i żebyś na swojej drodze spotykał się z samą życzliwością :) Już nie mogę doczekać się też późniejszych relacji... Wszystkiego dobrego Piotrze, szerokiej drogi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje Iza .. mam nadzieję, że powiedzie mi się ta pętla i będę powracał jeszcze na trudniejsze pętli Dhaulagiri, i Kangczendzongi i ta najbardziej duchowa wokół Świętej Góry Kailash w Tybecie .. och jej lat mi nie starczy na te pętelki
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  5. Dzień dobry
    Niestety nie znalazłam na stronie adresu e-mail.
    Proszę o kontakt na: kontakt@blog-media.pl
    Chiałabym przedstwić informacje na temat możliwości współpracy.
    Pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Pani Magdaleno za odwiedziny .. mój blog jest zupełnie amatorski i zupełnie niekomercyjny .. jedne co mógłbym rozważyć to jakaś pomoc dla oragnizacji charytatywnej .. mój adres piotr.krychniak@gmail.com

      Usuń
  6. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Piotrze. Wielu niesamowitych podróży !!
    Jeśli będziesz potrzebował pomocy w planowaniu wyprawy do Indii i Nepalu oraz na Annapurnę to bardzo chętnie pompgę.
    Może moje wskazówki się przydadzą..
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję i będę bardzo wdzięczny z wszelkie wskazówki i doświadczenia .. wiele dobra w Nowym Roku :^)
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  7. Z niecierpliwością czekam na fotorelację z Indii oraz Nepalu i po raz kolejny podziwiam odwagę na te samotne wędrówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marta .. będę robił notatki na pewno i spiszę moje doświadczenia na pewno w osobisty sposób .. bo moja wędrówka to będzie dalszą częścią mojej pielgrzymki :^) ... z tą odwagą to u mnie róźnie bywa ale jakoś zawsze jej do tej pory wystarczało :^)
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  8. wspaniała wyprawa, na pewno się uda ;), na wszystkie wyprawy nie starczy życia, ale trzeba próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak nie starczy .. to już wiem ale może na niektóre tak :^)
      bardzo dziękuję i bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  9. Pieknie... juz nie moge doczekac sie relacji (wiem, wiem, egoistka) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Kasiu .. będę notował moje impresje z mojej nieustającej pielgrzymki wędrowca :^)
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  10. Powodzenia:) czekam na relacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Elinka .. jeszcze troszkę czasu upłynie... ze względu na pogodę w Himalajach wybieram się w pażdzierniku :^)
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  11. Z calych sil trzymam kciuki za powodzenie wyprawy oraz zycze szczesliwego powrotu:) Szczesliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Ola :^) ... bardzo ciepło pozdrawiam Cię w Nowym Roku :^)

      Usuń
  12. Piotrze powodzenia, jestem pod wrażeniem! I pozytywnie zazdroszczę, naprawdę! I już teraz ściskam mocno kciuki, choć wiem że wszystko pójdzie dobrze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Żaneto i wiele dobrych fal dla Ciebie ~~~~~~~~~~~~~~ :^) .. życzę Ci wielu inspiracji w Nowym Roku .. a Twoje spojrzenie na świat jest dla mnie nieustającą inspiracją .. życzę Ci pięknych podróży w Nowym roku
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  13. ale bedziesz mial wspanialy rok :) zycze niesamowitych przezyc, wspanialych przygod i poznania cudownych ludzi na swojej drodze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Bina a i Tobie życzę wspaniałego Nowego Roku pełnego nowych podróżniczych wrażeń
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  14. Podziwiam. Ja bym się sam nie odważyła nigdy!
    Czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama, samodzielnie, w pojedynkę ...

      Usuń
    2. bardzo dziękuje Fidrygauko .. :^) ... tak często myślimy, że nigdy :^) .. ale potem się odważamy :^)
      bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  15. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i realizacji kolejnych marzeń. Szykuje się bardzo ciekawy okres:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wierzę, że będzie i ciekawy i szczęśliwy z dobrym powrotem ...
      bardzo ciepło pozdrawiam w Nowym Roku :^)

      Usuń
  16. ojej, podziwiam Cię, z resztą jak zawsze, za odwagę! oby wszystko się udało - życzę Ci wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Agnieszko .. bardzo ciepło pozdrawiam w Nowym Roku :^)

      Usuń
  17. Zazdroszczę Indii:) Życzę powodzenia i oczywiście z niecierpliwością czekam na relacje :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Klaudio .. i bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Indie- podziwiam za odwage i zycze samych milych wrazen:-))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ameli i wiele dobrych fal dla Ciebie ~~~~~~~~~:^) .. Bardzo wyglądam i Indii i Nepalu
      Choć w Indiach będe tylko troszkę w Varanasi i Bodh Gaya to na pewno powrócę tam.
      Bardzo ciepło pozdrawiam :^)

      Usuń

Prześlij komentarz