Sen o Warszawie ...

Na Bagateli ...


'
Mam tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam kolorowe sny.

Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni.

Gdybyś ujrzeć chciał nadwiślański świt
Już dziś wyruszaj ze mną tam
Zobaczysz jak, przywita pięknie nas

Warszawski dzień.
'

i przy naszym 'żelazku' - choć niższe niż nowojorskie 'Flat Iron' ale nasze przetrwało wojnę i Powstanie ..


i przed moją pierwszą uczelnią ..


i tęczowo  ...



i wielgaśnie-narodowo ...


... i spoglądając na 'flisaków' płynących pod prąd ..


.. natomiast kaczuszki z prądem ..



... i pod Kolumną ...



i ponad Kolumną ...



... i bańkowo-kolorowo w łagodnych ruchach tai chi  :^)....


Komentarze

  1. Pierwsze zdjęcie najpiękniejsze :)
    A piosenkę bardzo lubię.
    Pozdrawiam Piotrze!
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Droga Obieżyświatko .. to także i moje ulubione .. niesamowite są te kaminiece, które przetrwały Powstanie .. wiele z nich ma teraz drugie życie .. a piosenka klasyk na pewno :^)
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  2. Az chcialo by sie tam pojechac...choc wstyd sie przyznac nigdy nie bylam w warszawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Justyna .. myślę, że warto .. Warszawa ma wiele ciekawych i pięknych zakątków .. nie jest tak poukładana jak zachodnie stolice .. poprzez straszliwe zniszczeczenia być może czasem architektonicznie chaotyczna ale i nawet w tym jest pewny urok :^)
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  3. Dawno nie było mnie w stolicy. Na pewno nie dotarłam tam od czasów tęczy. Mam sentyment do tego miasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo warto tam zajrzeć .. miasto ma wiele ciekawych zakątków ..
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  4. Och, na zdjęciu z kaczkami takie niesamowite niebo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję .. to Wisła od strony prawobrzeżnej Pragi :^)

      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  5. Bańki mydlane......uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :^) .. to było w Ogrodzie Saskim .. było pięknie
      pozdrawiam bardzo ciepło :^) ~~~~~~ i ściskam Julio

      Usuń
  6. Zachęcające fotki zrobiłeś. Zwłaszcza te dwa pierwsze. Aż sobie pomyślałam, że może jednak trzeba by do tej Warszawy podjechać. Nie byłam od 17 lat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Gosia ... myślę, że Warszawa ma wiele ciekawych zakątków i jest to miasto niespodziewanie ciekawe i liberalne ... swoją różnorodnością nie odbiega od zachodnich stolic choć przecież tak ciężko została doświadczona w czasie wojny
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia Piotrze!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  8. Bardzo malo Warszawy widzialam, kiedys bede musiala sie wybrac zwiedzaniowo, na Twoich zdjeciach tak majestatycznie sie prezentuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto ,, ma wiele uroczych zakątków i potrafi zaskoczyć ... pozdrawiam bardzo ciepło Monika :^)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i słonecznie pozdrawiam Natalia :^)

      Usuń
  10. Powędrowałam znowu z Tobą tym razem odwiedziłam tyle pięknych miejsc w naszej Ojczyźnie. Kazimierz cudny , spędziłam tam wyjatkowy czas , spałam w straznicy , wędrowałam wąwozami . Robiłam wypady do Janowca ...
    Piękne zdjęcia , jestem wzruszona naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna bardzo mi miło ... wzruszyłaś mnie .. każda odwiedzina w Ojczyźnie to dla mnie niebywała radość ..
      Kazimierz ... wąwozy .. Wisełka .. bliskie sercu .,.
      chciałbym odwiedzić i Pomorze :^)

      ściskam bardzo ciepło i pozdrawiam słonecznie :^)

      Usuń
  11. Pięknie, powtórzę się, ale warszawa ma dla mnie bardzo historyczny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Ewa ..tak i historycznie i nowocześnie też :^)
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  12. To żeś sobie zafundował podróż sentymentalną! A propos stołecznego żelazka - polecam wbicie się do środka, widoki są absolutnie nieziemskie - na zachętę bezczelnie zapodam własną relację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo sentymentalną ... zawsze tak jest .. bardzo dziekuję za nasze Żelazko od środka .. wygląda niesamowicie

      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  13. Warszawa nie moja, ale całkiem przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te czarno-białe zdjęcia piękne, Niemen od razu zanucił mi w duszy...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz