Spacer po Chicago ..

Ileż to już lądowań i startów na Chicago O'Hare ...Od wielu lat odwiedzam Chicago dosyć często w sprawach służbowych i po prostu bardzo lubię to miasto. Centrum położone na brzegiem Jeziora Michigan jest jednym z najwspanialszych jakie kiedykolwiek widziałem. Miasto jest niezwykle dynamiczne kulturowo i ekonomicznie, bardzo różnorodne poprzez starą i nową imigrację, a ludzie mają opinię przyjaznych i uśmiechniętych. Symfonia w Chicago i muzeum sztuki The Art Institute of Chicago są uznawane za jedne z najlepszych na świecie.


Tym razem przed stresującym dniem pracy znalazłem dwie godzinki na spacer w złotawych promieniach chylącego się do odpoczynku słońca ..















Komentarze

  1. Tak pięknie, że aż brak słów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Ewa .. światło było piękne tego wieczoru .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  2. Uwielbiam Chicago:) A Twoje zdjęcia są cudowne, oglądając je wręcz czuć ciepło zachodzącego, letniego słońca na skórze... I ten zapach nadchodzącego babiego lata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja także bardzo lubię Chicago .. mieszkasz we wspaniałym mieście Paulina .. światło było przepiękne w tamten późnoletni wieczór
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  3. Wspaniała taka wycieczka przed pracą - zwłaszcza przed stresującym dniem. Mnie zawsze uspokajają spacery nad wodą o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo Marta .. spacer uspokaja mnie przed stresującym dniem ...
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  4. Nie byłam, nie widziałam i nie wiem czy dobrze bym się czuła w takiej betonowej dżungli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .. moje zdjęcia pewnie nie oddały dobrze przestrzeni i oddechu centrum Chicago .. miasto ma przestrzeń i moc i oddech ogromnego jeziora tuż obok .. .wcale nie wydaje się dżunglą .. czułem je dużo mniej zatłoczone niż Paryż, Londyn, czy Nowy Jork
      pozdrawiam bardzo ciepło Julio :^)

      Usuń
  5. Piękne światło, świetnie je uchwyciłeś Piotrze. Chicago jest na mojej liście miast do odwiedzenia. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Anou tak światło takie późnoletnie było wspaniałe .. nie mogłem oderwać oczu ...
      myślę, że warto odwiedzić szczególnie w taki późno letni czy wczesno jesienny dzionek
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  6. Jak zwykle piękne zdjęcia, to światło, ten błękit, ta przestrzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  7. Pięknie wygląda Chicago o zachodzie słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Żaneto .. tak to był piękny spacer .. bardzo się cieszę, że doświadczyłem to światełko
      ściskam bardzo ciepło i pozdrawiam serdecznie Pa :^)

      Usuń
  8. Jeszcze mnie tam nie zaniosło, a z obrazków widzę, że warto by było. No to może trza by skorzystać z wizy i przy pomocy jakiegoś promocyjnego biletu się wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto .. oby tylko pogoda dopisała bo ogromne jezioro Michigan potrafi być kapryśne ...
      pozdrawiam bardzo ciepło i bardzo dziękuję za zawsze miłe odwiedziny :^)

      Usuń
  9. Ależ piękne to pierwsze zdjęcie!
    Z reszta jak zawsze Piotrze :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Agnieszka .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  10. Uwielbiam Chicago! Pracowalam i mieszkalam tam przez 3 miesiace w czasie wakacji pare lat temu i zakochalam sie w tym miescie. Wszystkim dookola powtarzam, ze chcialabym tam mieszkac pod warunkiem, ze byloby to w Europie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak fajnie Justyna ,, Chicago ma coś w sobie ,, ma rozmach i dynamikę i jednocześnie ciepło jakieś .. tak jest bardzo daleko :^)
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  11. Herr Gud!
    Jakie te zdjęcia są piękne, zapierają dech w piersiach i chce się natychmiast, już, teraz do Ameryki, na urlop, na wakacje, na jeden dzień chociaż!
    Ameryka to moje marzenie, ale wiem, że tam to trzeba na dłużej niż dwa tygodnie, wiem jednak, że życie przede mną i wszystko się może zdarzyć....

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia znajomych widoków... Myślę, że to właśnie jezioro Michigan jest największą perłą tego miasta. Ono czyni je takim wyjątkowym i niepowtarzalnym. Bez niego Chicago byłoby tylko jedną z wielu amerykańskich metropolii, gdzie królują drapacze chmur. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz