Annapurna - pamięci tych którzy zginęli na przełęczy Thorung La

Annapurna tak piękna i tak grożna. To dla pamięci 43 którzy zginęli w lawinach i zamieci na przełęczy Thorung La 13 pażdziernika 2014 dokładnie 4 tygodnie temu. Byłem w tamten dzień bezpieczny w Annapurna Base Camp lecz miałem być właśnie tego dnia na Thorung La. Anioł Stróż nade mną czuwał kiedy zmieniłem plany wędrówki tak aby odwiedzić Mamę w Warszawie bo ma kłopoty zdrowotne z sercem.




Święta góra Machhapuchhe - święta góra w masywie Annapurny na którą nie wolno się wspinać ..











Dzięki Ci Aniele Stróżu ...


Annapurna już z samolotu ..


Komentarze

  1. Gra światła idealnie uchwycona i zachowana. Pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elinka i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  2. Ty wiesz jak ja się martwiłam i denerwowałam?! Ale potem zobaczyłam że na fejsie jesteś i odetchnęłam.
    Dobrze że jesteś cały i zdrów :*
    Zdjęcia MAGICZNE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Julio za dobre myśli i troskę :* ~~~~~ pozdrawiam bardzo ciepło

      Usuń
  3. nieziemskie światło, faktycznie jeszcze nie Twoja pora...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak nie był jeszcze czas na mnie .. :^) bardzo dziękuję .. tak światło było cudowne o poranku i zmierzchu
      pozdrawiam bardzo ciepło

      Usuń
  4. Śladami Polaków? Panowie Hajzer i Kukuczka jako pierwsi weszli zimą.
    Gratuluję pomysłów na życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie raczej bardzo skromnie dotarłem tylko do bazy Annapurna Base Camp .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  5. Po raz kolejny oddycham z ulgą i cieszę się, że masz takiego czujnego Anioła Stróża. Annapurna jest piękna, ale niestety, jak większość pięknych kobiet, również niebezpieczna. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Aniu bardzo dziękuję za dobre myśli ... Tak Annapurna to piękna bogini i pochłonęłą wiele żyć
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  6. O hoho, ależ kraj-obrazki! Nie moja bajka kompletnie, ale podziwiam szczerze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję .. tak Himalaje są niesamowitą ucztą dla oczu :^)
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  7. Te ledwo muśnięte słońcem szczyty - przepiękne

    całość olśniewająca :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Małgosia .. Himalaje są po prostu nieziemsko piękne i grożne ...
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  8. Na szczescie, ktos nad Toba czowal. :) Zdjecia przepiekne!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ola .. tak czuję i jestem tak bardzo wdzięczny za to czuwanie .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń

Prześlij komentarz