Drzewo inspiracji od 2500 lat ...

To miejsce było dla mnie inspiracją od kiedy po raz pierwszy przeczytałem o nim przed laty. Widziałem, że przyciąga mnie i pragnę tam dotrzeć.

Drzewo Bodhi jest uznawane za najważniejsze miejsce związane z buddyzmem – to tu Lord Budda osiągnął stan oświecenia około 2500 lat temu. To drzewo dziś jest pra-potomkiem tamtego drzewa. Nadal niesamowicie inspiruje. 

O świcie chodziłem boso wokół świątyni, spoglądałem, i tak jak wielu innych poświęciłem czas medytacji.














Kiedy otworzyłem oczy po medytacji koło mnie spała psinka :^) ...




Wokół Świątyni Mahabodhi powstało wiele świątyń reprezentujących wszystkie kraje gdzie buddyzm przyjął się .. Te najpiękniejsze to Tybetańska gdzie przez długie minuty byłem sam raniutko ...


i bez wątpienia Tajska ..jest przepiękna



a posąg Buddy łagodnie góruje nad wioską ..


Comments