Te oczy spoglądają na nas od około 1500 lat ..

Te oczy spoglądają na nas od około 1500 lat ... I myślę, że co dzień dają i mieszkańcom i pielgrzymom dreszcze emocji. Niesamowita stupa w Boudha i okrążający ją zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara ludzie to widok, o którym marzyłem od dawna.

Miałem to szczęście, że zatrzymałem się w Boudhanath (tutaj) na dwie nocki przed i po wyprawie w rejon Annapurny. Raniutko tuż przed świtem szedłem z setkami innych wokół stupy ... Magia...
















Komentarze

  1. Niesamowite zdjęcia! Szczęściarz z ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Agnieszka i bardzo ciepło pozdrawiam .. tak byłem szczęśliwym, że tam dotarłem

      Usuń
  2. Skąd, akurat tam, tyle ptaków?
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może gołębie lubią buddyzm :^)) .. pozdrawiam bardzo ciepło Julio :^)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. tak! to było całkiem niesamowite i tylko dodało miejscu klimatu :^)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  5. to dla mnie zupełnie inny świat...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też był inny i przez to jeszcze bardziej fascynujący ...pozdrawiam bardzo ciepło Agnieszko

      Usuń
  6. Piotrze, jak zwykle uczę się czegoś nowego :) Nie wiedziałam nawet, co to jest stupa, ale od czego jest internet! Dołączam się do chórów zachwytu nad zdjęciami i gołębiami :) Mam nadzieję, że przylgnie do Ciebie dobra karma zdobyta na tym obchodzie :) choć i tak widzę, że Anioł Stróż Cię strzeże... wszechświat Ci szczęści po prostu :) Pozdrawiam tym razem już z Polski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję bardzo miło :^) .. tak stupy są badzo fascynujące .. haha sam nie wiem z tą karmą chyba jej nie wystarcza na moje wszystkie ułomności chyba bym tam musiał chodzić wokół stupy przez lata całe :^))
      bardzo ciepło pozdrawiam Cię i Wielkopolskę też .. bardzo zazdroszczę podrózy do Polski :^)

      Usuń
  7. odjazd!!! częśc roku 2015 upłynie u mnie najprawdopodobniej pod znakiem Azji, choć do Nepalu raczej niestety nie dotrę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Sabina i trzymam kciuki za Twoje wyprawy .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  8. Wybieram się w podróż po Nepalu i to miejsce jest na mojej liście. Czy na prawdę robi aż tak wielkie wrażenie?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz