Zimowe bieganie w Austin

Kilka impresji z zimowego biegania w Austin wokół jeziora Lady Bird Lake w samym sercu miasta. Po prostu uwielbiam tą trasę. Stała się ona częścią mnie. Szybciutko obliczyłem, że odkąd zacząłem intensywnie biegać około 9 lat temu być może w sumie przebiegłem nad jeziorem Lady Bird około 2000 mil czyli sporo ponad 3000 kilometrów.

Zima w Austin jest bardzo zmienna. Kiedy nadchodzi lodowate powietrze z Kanady temperatura spada w okolice zera (choć zanim takie suche i zimne powietrze dotrze znad Kanady aż do Teksasu to i tak już się troszkę nagrzeje). Natomiast fronty powietrza znad Pacyfiku przynoszą ze sobą przyjemny chłodek i cudowne niebo. Po kilku dniach te fronty tracą swój wpływ i powraca wilgotne ciepłe powietrze znad zawsze rozgrzanej Zatoki Meksykańskiej i nadciagają niskie chmury. I tak do następnego frontu powietrza znad Kanady czy znad Pacyfiku. I tak od pażdziernika do marca.

Tym razem mieliśmy przepiękną niedzielę do biegania. Mari i ja już tradycjnie jak co roku przygotowujemy się do pół-maratonu w Austin. To już za dwa tygodnie.. :^)









.. Kiedy ląduję na lotnisku Bergstrom w Austin zawsze wypatruję naszej trasy biegania wokół jeziora ...


Komentarze

  1. Jak pięknie! I ileż kilometrów pokonanych biegiem... Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję .. tak bywa całkiem ładnie tutaj ..
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  2. Cudowne miejsce:)
    Pozdrowienia z Dallas dla sąsiada :))
    W zeszły weekend mieliśmy tutaj 26 stopni, także piękna ta teksańska zima :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia bardzo mi miło .. nie wiedziałem, że mieszkasz w Dallas pomiędzy podróżami do Twojej ulubionej Azji.
      jak fajnie .. daj znać jeśli kiedyś wybierasz się do Austin .. dzisiaj chłodno ale słonecznie od rana ale lecę do NY a tam marznący deszcz i pogoda nieciekawa
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
    2. Do Dallas przeprowadziłam się razem z mężem stosunkowo niedawno :) Na pewno wybiorę się do Austin w ktòryś weekend :) W Houston byłam ostatnio, ale miasto mnie nie zachwyciło. Jakie miejsca do zobaczenia polecasz w Austin?:) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    3. a to witaj w Teksasie :^) .. to dosyć specyficzna mieszanka tradycji i nowoczesności .. Austin różni się od Dallas i od Houston .. jest dużo bardziej progresywne i liberalne .. mam tu wiele ulubionych miejsc gdzie biegamy a moje córki studiują na University of Texas ... fajnie .. napiszę o tym więcej ale na początek na pewno SoCo czyli South Congress :^) http://peregrino-pl.blogspot.com/2013/06/keep-austin-wierd-dzien-taty-na-soco-z.html

      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  3. Jak ja dawno nie widziałam takiego nieba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przesyłam Ci bezchmurkowe niebo Julio i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  4. 3000 km! Ladnie:) i to w jakim otoczeniu! Tylko pozazdroscic. Chociaz osobiscie wole zimy ze sniegiem:)
    Pozdrowienia z Leon i owocnych przygotowan do polmaratonu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Ewa .. bardzo mi miło i dziękuję za miłe odwiedziny tutaj ..
      tak ja też tęsknię za zimą ze śniegiem choć oczywiście ma i ona swoje minusy :^)
      bardzo ciepło pozdrawiam piękny niezapomniany dla mnie Leon i pozdrawiam Ciebie bardzo ciepło :^)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  6. Cudownie- i pogoda idealna :-) U nas ponuro i zimno brr. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak .. często w zimie rozpieszcza nas takim niebem ale nie zawsze ..
      a ja teraz lecę w Twoje strony troszkę dalej na północ do NJ a tam marznący deszcz i sztorm

      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  7. Twoja bezchmurność jest wspaniała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciepło pozdrawiam Małogsia :^)

      Usuń
  8. Fajne macie miejsca do biegania. Ja mam kilka ulubionych tras w Oslo i nawet wpadłam na pomysł, żeby przygotować wpis z opisem tych tras... Niestety u mnie warunki pogodowe ostatnio bieganiu nie sprzyjają ;) Powodzenia w przygotowaniach do pół-maratonu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Marta .. i będę wyglądał Twoich zdjęć z tras biegowych w Oslo na pewno będzie to uczta bo Twoje zdjęcia zawsze zachwycają ... jak fajnie, że jesteście w NYC
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  9. Ale macie fajną trasę, pozazdrościć! Życzę Wam powodzenia na nadchodzącym pół-maratonie i dobrego startu :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Iza .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  10. Ładne to Twoje Austin :) ale zimy to tu nic a nic nie widać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :^) tak zimy jak na lekarstwo .. czasem tęsknię za taką prawdziwą :^)
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  11. Zima jak wiosna. Zachęcasz tymi zdjęciami do biegania, ale ja na razie wybiorę jednak spacerki po zaśnieżonej okolicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę Ci zimowych spacerów i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  12. Piotrze, Ty już pewnie po maratonie! Mam nadzieję, że pobiłeś własny rekord i naładowałeś się pozytywną energią na wiele kolejnych tras! Ja już z powrotem w Houston i cieszę się przyjazną pogodą... Jestem jednak piecuch :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pół maraton w niedzielę 15 lutego tuż po Walentynkach :^) ... witaj ponownie w TX i w wiosence co prawda bez kwiatów jeszcze :^) .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  13. juz sie zmeczylam tym twoim bieganiem, a jednoczesnie ciesze sie twoim entuzjazmem ;) a twoje blekity jak zwykle zachwycaja :) blauerfuchs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też :^) .. wyglądam pół maratonu już za kilka dni po wielu tygodniach przygotowań ... bardzo mi miło, że odwiedzasz peregrino .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  14. Takiej trasy to ja zazdroszczę do biegania! Wcale się nie dziwię, że nawet z samolotu jej wypatrujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję .. tak za każdym razem wyciągam szyję by zobaczyć z okienka samoloty choć kawałek trasy
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  15. piękne zdjęcia, świetny blog :) pozdrawiam serdecznie :) Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłą wizytę .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  16. 2000 mil czy 3000 km, to dla mnie abstakcyjne liczby jesli chodzi o bieganie:) Podziwiam Cie. Przy moich -1 rano zamarzam, a w Austin tak pieknie, odczuwalnosc tez chyba inna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika pamiętam, że w lutym już kwitną pnącza w Anglii .. wiosna juz niedługo ... bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam Cię bardzo ciepło :^)

      Usuń
  17. 2000 mil czy 3000 km, to dla mnie abstakcyjne liczby jesli chodzi o bieganie:) Podziwiam Cie. Przy moich -1 rano zamarzam, a w Austin tak pieknie, odczuwalnosc tez chyba inna?

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna trasa na bieganie! Brakuje mi nowych widoków podczas biegania, a nie mam czasu żeby wybrać się dalej od domu, cóż... muszę to jakoś przeżyć :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz