Wiosenko trwaj

Wiosenko dziękuję, że jesteś. Stęskniłem się. Trwaj proszę ...:^)














Komentarze

  1. Już takie piękne rozkwity? Już??? Ach! Zachwycające! To pozostaje mi tylko pooglądać i powzdychać.
    U mnie jedynie przebiśniegi i krokusy dały małą namiastką i na tym na razie basta, czekam na więcej.
    Wiosnę kocham najbardziej.
    :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Sylwia .. bardzo mi milo :^) .. pozdrawiam bardzo ciepło w Dzień Kobiet :^)

      Usuń
  2. Przepięknie!!! Zazdroszczę tych widoków!!
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Julio a ja Ci zazdroszczę Krakowa .. pozdrawiam bardzo ciepło w Dzień Kobiet :^)

      Usuń
  3. Toz to wiosna w pelni! Pieknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Londynie już za chwilkę pamiętam z moich lat tam jak pięknie kwitną wisterie .. pozdrawiam bardzo ciepło w Dzień Kobiet :^)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Małgorzta! i bardzo ciepło pozdrawiam w Dzień Kobiet :^)

      Usuń
  5. Cudne! Przepiękne zdjęcia! Potrzeba mi już takiej wiosny... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję za tak piękny komentarz .. sprawiałaś mi wielką przyjemność ... mam nadzieję, że już niedługo będzie jeszcze piękniej w Polsce .. będę na Wielkanoc w Warszawie i Krakowie i trzymam kciuki za piękny początek wiosny .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  6. to już pradziwa wiosna do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i w Warszawie wczoraj był piękny dzień przedwiośnia z tego co mi Rodzice mówili
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  7. Już??? Poproszę trochę u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest z tego co Rodzice mi mówili :^) pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  8. Niech trwa. Byle nie za długo. Bo jeszcze na lato musi się znaleźć w kalendarzu czas ;)
    Piękne wiosenne zdjęcia. U mnie jeszcze szaro. Ale przynajmniej słońca coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję .. wierzę, że i do Ciebie dotrze już bardzo niedługo a ja trzymam kciuki bo na Wielkanoc będę w Waw i Krk :^)
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń

Prześlij komentarz