Zmrożona rzeka Hudson

Bardzo potrzebowałem spaceru w ten bardzo mroźny wieczór brzegiem rzeki Hudson w Hoboken, New Jersey i po drugiej stronie rzeki od Manhattanu już w Nowym Jorku. Po ciężkim dniu na zebraniach u klienta byłem wykończony i ten spacer przywrócił mi siły.

Było bardzo mroźnie a wiatr znad rzeki potęgował to zimno. Lecz widok zmrożonej rzeki i Manhattanu powoli rozświetlającego się wieczornie wszystko mi wynagrodził.


Wieżowiec One World Trade Center zbudowany opodal pamiętnych wież bliżniaków World Trade Center jest najwyższym wieżowcem na zachodniej półkuli.

A ponad krą górował Empire State Building w oddali ...




Komentarze

  1. Piękna panorama na pierwszym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :^) .. warto spojrzeć na NYC od strony New Jersey
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  2. Mam dreszcze od tych widoków. U nas takie piękne słońce za oknem, życie się budzi, a u Ciebie taki lód!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pięknie z wiosenką .. na północy Stanów taka troszkę wersja epoki lodowcowej :^)
      zatrzymaj wiosenkę w Polsce do Wielkanocy ... będę wtedy z odwiedzinami u Rodziców
      pozdrawiam bardzo ciepło Julio :^)

      Usuń
  3. Mroźnie i groźnie wygląda rzeka z krą, a jednak nadbrzeże majestatyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się podobało pomimo mrozu i wiatru ... pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  4. New York, New York :) mnie też bardzo podoba się panorama. życzę trochę słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Bina .. trzyma kciuki za Twoją wspaniałą podróż pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  5. Fiu, fiu, ale widoki! Czyli jednak są jakieś pozytywy mrozu szczypiącego w nos i uszy :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są na pewno .. pomagają wywiać zmęczenie i stres :^) ..pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  6. Pieknie! :) Spacer zawsze przywraca sily:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest! spacer jest jak najlepsze lekarstwo :^) .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  7. Zdjécia u Ciebie sama magia po takim spacerowaniu tylko oddac sie marzeniom gdzies w blekicie.
    Przepraszam za brak pl liter.
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Ellen bardzo mi miło, że tu zaglądasz .. nic nie szkodzi z polskimi literami :^)
      pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń

Prześlij komentarz