Wiosenne spotkanie z Krakowem













Komentarze

  1. Pięknie słonecznie w Krakowie, serdeczności :) miej wspaniały czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Małgosia ... było pięknie niestety byłem tylko 10 dni ... pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
    2. No i trzeba było mówić , że będziesz w Krakowie, z chęcią byłabym Waszym przewodnikiem jeśli byłeś w Krakowie z rodziną , lub bez - nie zrozum mnie źle ;) muzeum, później kawka na bulwarach;) Pozdrawiam, Renee

      Usuń
    3. Renee .. bardzo dziękuję będę pamiętał .. i serdecznie zapraszam na kawę przy moich następnych odwiedzinach ... na pewno będzie okazja bo za jakiś czas to będzie także i po części moje miasto :^) .. pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  2. Kraków taki słoneczny jest zawsze najpiękniejszy! :)
    Też za nim tęsknię, mimo, ze mi do niego tylko 2,5h drogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak przywitał nas pięknym słoneczkiem ... pozdrawiam bardzo ciepło Agnieszko :^)

      Usuń
  3. Tyle lat w Krakowie :) Trochę mnie zmienił i trochę (nie)pozwolił dojrzeć. Zawsze piękny, choć dla mnie nieco nostalgiczny. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mam wielki sentyment do tego miasta bardzo historycznego choć nigdy tam nie mieszkałem ale zamieszkam choć na część roku za jakiś czas .. czuję się tam bardzo dobrze otoczony historią i kuturą .. a spojrzałem, że mieszkasz w Bolonii moim ulubionym włoskim mieście bardzo lubię arkady Bolonii
      bardzo dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam bardzo ciepło :^)

      Usuń
  4. Oj widzę, że pociągi bardzo zmieniły się od czasów, gdy wracałam ze studiów do domu na weekendy... I za moich czasów to była Dama z łasiczką, teraz jest z gronostajem? Dla ścisłości, moje czasy to piętnaście lat temu. Zdjęcia super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraków <3 już dodać, nic ująć - piękne miasto, to trzeba przyznać bez dwóch zdań. Cudownie tam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz